Hesap Yöneticisi Nedir? Ne İş Yapar?

Hesap Yöneticisi Nedir? Ne İş Yapar?

Hesap Yönetimi Neden Yarının İşi?

Büyük ve küçük işletmeler büyümeye devam ettikçe, bu işletmelerin kazanacağı genişleyen müşteri hacmini idare etmek için hesap yöneticilerine ihtiyaç duyulacaktır. Hesap yöneticileri için istihdam olanaklarının önümüzdeki on yılda istikrarlı bir şekilde artması beklenmektedir.


Bir Hesap Yöneticisi Ne Yapar?

Hesap yöneticileri çok sayıda müşteriyle (veya hesaplarla) ilgilenen üst düzey satış temsilcileridir. Bu pozisyondaki insanlar, müşteriler ve ilgili taraflar arasında bir iletişim aracı olarak hizmet eder. Genel müdürün çalıştığı gibi çalışırlar, her şeyin sorunsuz gittiğinden ve verimli bir şekilde çalıştığından emin olmak için bir hesap işleyen tüm farklı bölümleri denetlerler. Diğer departmanları son tarih ve bütçe konusunda tutar, zaman kaybını ve para kaybını en aza indirir.

Hesap Yöneticisi Olmak İçin Nasıl Bir Eğitim Gerekir?

Hesap yöneticileri, işletme yönetimi alanında veya işveren örgütlerinin çalıştığı alana özel bir çalışma alanında en az bir lisans derecesine sahip olmalıdır. Bir lisans derecesi kazanmak için dört yıl sürer ve bir işletme lisans programı finans, yönetim ve diğer ilgili konuları kapsar. Pazarlama gibi belirli bir alana özgü diğer derece programları farklı kurs konularını kapsayacaktır. Hesap yöneticileri de önemli bir mesleki çalışma deneyimine sahip olmalı ve pazarlanabilirliklerini artırmak isteyenlerin şirket eğitim programlarına katılmayı ve yönetim ile ilgili ilgili seminerlere katılmayı düşünmeleri gerekir.

Bütçe Analisti Nedir? Ne İş Yapar? yazımızı okumak ister misiniz?

Yorum Yap